Ганна Улюра

Розказані історії міняють світ залежно від того, хто їх розказує. Ну от, про відносність правди і тріумф правдоподібності нам розказує колишній наркоман і теперішній алкоголік, який посутньо не годен відрізнити марення від дійсності.
09.02.19 | Київ | Штука
У світах, які ці канадські письменниці ладнають, закохуються, щоб стало краще, точніше: щоб люди отримали можливість зцілитися. Тільки покращення не означає припинення хвороби. Любов тут – коротка ремісія самознищення.
24.01.19 | Київ | Штука
Був би цей роман шедевром, якби просто залишився історією про те, наскільки лякає старшу людину (те, що зветься ближче до вічності, ніж до життя) слабо контрольована жорстока енергія юності?
03.01.19 | Київ | Штука
Син розповідає історію батька, стаючи батьком: нелюбов за нелюбов, образа за образу, невроз за невроз.
21.11.18 | Київ | Штука
Щоб зрозуміти, «що не так», треба знати, звідки і чим міряти те, «що уже так».   
28.09.18 | Київ | Штука
«Велетень» – приквел до історії про тріумф жертв злочину проти людяності, і історію цю нам розповідати не збираються.
10.09.18 | Київ | Штука
Капітельман-молодший сів писати роман про травму врятованих від Голокосту, яку діти успадковують від батьків. А от Капітельман-старший бути героєм такого роману категорично відмовляється.
29.08.18 | Київ | Штука
Кіборги і вампіри, андроїди і зомбі... «Супернова» польської НФ Цезарій Збєшховський продумав світ свого дебютного роману «Голокост F» (Holocaust F, 2013) до переконливих дрібничок.  
21.08.18 | Київ | Штука
Дев’ятнадцять текстів: у кожного свій час  і своє місце дії. Їх можна читати як окремі оповідання, можна – як частини роману
30.07.18 | Київ | Штука
Ми не комп’ютер, а радше, а пасіка зі складною структурою вуликів і надскладною соціальною ієрархією бджіл в них.
25.07.18 | Київ | Штука