Євген Нахлік

Навернення пізнього Франка до християнства вінчало тривалу світоглядну еволюцію. Свідчення у поетичних творах і науковому та епістолярному дискурсі
11.12.18 | | Минуле
Еволюція релігійності Івана Франка: від традиційної релігійності через атеїзм до релігійного навернення
19.11.18 | | Минуле
Попри спротив, Анатоль Вахнянин таки пролобіював ще одну українську кафедру – для народної справи і зятя
15.10.18 | | Минуле
Здавна витворився і досі не вивітрився міф про те, як зависні галичани не дали Франкові університетської кафедри. Ось як це було насправді
09.10.18 | | Минуле
Своє критичне ставлення до соціально-футурологічних прожектів соціал-демократів та анархістів Франко дотепно завіршував в алегоричній поезії «Як там у небі?»
27.08.18 | | Минуле
Монографія російською мовою про Івана Франка як історика літератури та критика: плюси і недохопи в оцінці директора Інституту Івана Франка
17.05.18 | | Минуле
Апологія модерністського пізнання «голої душі» чи пародія на нього? Спроба інтерпретації Франкового вірша
  РІЗНІ ВЕРСІЇ ПРО ГРІШНУ ЄВУ Й НЕОБАЧНОГО АДАМА       На біблійний сюжет гріхопадіння перших людей Єви й Адама існує безліч художніх реінтерпретацій. У цьому розмаїтті привертає увагу своєрідний поетичний перегук між Іваном Франком та Василем Симоненком.   Після 7 вересня 1884 р. 28-річний Франко занотував у своєму записнику власні шість рядків без назви:               Говорит вість, що перша в раю Ева
13.12.17 | |