Його покоління не хоче до пантеону забутих богів рок-ен-ролу і вперто чіпляється за життя, творчість, концерти і записи, ніби стверджуючи собі, часу, фанам, та всім: спокійно хлоп’ята ми ще не все сказали. Кавер-версії відомих хітів, ремікси, незбагненні дуети, цілі альбоми, live, різдвяний, благочинний, прощальний, перевидати всю дискографію і зробити делюкс, видання «on the road», концерт і фільми у форматі DVD Blu-Ray – але тільки не він, не Пол Маккартні. Він гастролює і пише музику для симфонічного оркестру, грає з Нірваною їхню музику замість небіжчика Курта (доброчинний концерт допомоги жертвам урагану «Sandy»). Більше того, він написав новий альбом і просто назвав його просто «Новий» («New»).
Альбом «New», 16-й сольний альбом Пола Маккартні – не компіляція старих ідей, а повноцінне зібрання нових творів, альбом який не чекав ніхто, в жодних списках очікування 2013 він не фігурував. Запис було зроблено швидко і на одному диханні. Маккартні вирішив «влити свіжу кров» і для запису альбому залучив сина того самого, легендарного, Джорджа Мартіна Джайлса Мартіна. Крім того, до «New» приклали руку Пол Епуорт і Марк Ронсон, які зробили звук двом найуспішнішим британським співачкам останнього часу: Адель і Емі Уайнхаус. Ронсона Маккартні залучив до роботи, якщо вірити пліткам, після того як він крутив музику (відпрацював діджеєм) на його останньому весіллі. Якщо вірити критикам, в «New» йому дісталась можливо найкраща композиція «Alligator». Хоча писати про музику сера Пола це так само як писати про музику Моцарта. Це вже не проблеми музиканта, а ваші.
Перший трек «New» – це такий собі глем-роковий штурм, дві з половиною хвилини чистого драйву. Так ніби на дворі знову 1969 рік і сер Пол зіграв його зі своїми музикантами включивши в спонтанний 15-хвилинний сет на Таймс Сквері в Нью-Йорку. Про майбутній концерт в центрі Нью-Йорку Маккартні повідомив на своїй сторінці у Twitter. В результаті побачити і почути легенду зібралась велетенський натовп. Як це було насправді, дякуючи чудесам Інтернету зі всіма «O my God» і «I can’t believe it» може почути і побачити кожен. Так само і весь альбом.
Трошки раніше 9 жовтня Пол вже виступив на концерті в нью-йоркській Академії мистецтв імені Франка Сінатри. В той день фанати відмічали 73-й день народження вбитого в Нью-Йорку Джона Леннона. На цьому концерті прозвучали і нові речі з альбому New, який почали продавати 15 жовтня.
Виконавши декілька композицій, які увійдуть в його новий альбом, сер Пол зійшов з імпровізованої сцени величезного траку сів в машину і поїхав. Цього разу на дах лізти не стали. Все таки це не 1969 рік, і йому 71 рік. Все таки це новий альбом, і Маккартні відразу дає зрозуміти, що не збирається бавитись в ностальгію, нічого спільного з творчістю The Beatles. Хоча, насправді, це не так, бо це не можливо, бо Маккартні звідти, з Бітлів.
«On My Way To Work» про його Ліверпуль майже півсторічної давності. А його нова «I Can Bet» майже дослівно повторює знамениту «Get Back» бітлів, і головна композиція – це привіт з часів «Сержанта Пеппера».
Нічого дивного. Творчої спадщини Beatles уникнути неможливо, особливо зважаючи на те, що, за словами самого Пола, вони і раніше так от і творили з Бітлами, збираючись в студії – і головним генератором ідей, експериментатором музики, а не форми і шоу, був саме він Маккартні. І справа навіть не в тому, що спадщини «знаменитої четвірки» вистарчило б сповна, щоб нічого не робити до кінця днів. Приклад того ж Рінго, про якого свого часу Джона запитали «але ж Рінго не найкращий барабанщик на світі ?», на що Леннон відповів «та Старр не найкращий барабанщик у Beatles». Хоча це можливо і жарт.
Сам сер Пол давно змирився з думкою, що публіка, яка приходить на його концерти, в першу чергу хоче чути старі речі Beatles, а не його сольні твори чи щось з репертуару Wings. Він навіть змінив слова у своїй знаменитій пісні «When I'm Sixty-Four» («Коли мені буде 64») 64 на 84 («When I'm Eighty-Four»), і коли у своїй композиції «I Can Bet» 71- річний Пол Маккартні запитує «а що я буду робити далі — здогадайтесь самі!» відповідь очевидна – творити.
Їздити по всьому світі, давати концерти, вітати фанів у Варшаві «Добрий вєчур Варшава», а в Москві «привєт, чувак, я єще вернусь !» Хто б сумнівався – як написали британські журналісти – прийде час, і сер Пол запише альбом з внуком Джорджа Мартіна, і цьому, найголовніше, також, ніхто не здивується, адже Маккартні зажди був творцем, імпровізатором і музикантом для якого кожна нова композиція і альбом суть його сенсу, філософії і життя.
New (46:11)
1. «Save Us» 2:39
2. «Alligator» 3:27
3. «On My Way to Work» 3:43
4. «Queenie Eye» 3:47
5. «Early Days» 4:07
6. «New» 2:56
7. «Appreciate» 4:28
8. «Everybody Out There» 3:21
9. «Hosanna» 3:29
10. «I Can Bet» 3:21
11. «Looking at Her» 3:05
12. «Road» (includes "Scared" as a hidden track) 7:39
Продюсери:
Paul Epworth (1,4,12)
Mark Ronson (2, 6)
Giles Martin (3, 7, 8, 10, 11, 12)
Ethan Johns (5, 9)
30.10.2013