Богдан СМОЛЯК

Роман Володимира Лиса «Чорнокнижник і дзвонар» дає приклад доростання, піднесення чільних персонажів твору до свого літописного призначення і часопростір осявається спалахом багатшої, правдивішої історійності.
04.02.25 | Львів | Штука
«Повернення Білого ворона» – розгорнений спогад про труди і дні покутського сільського інтелігента, талановитого графіка-екслібриста, самовидця і громадського діяча, спортовця – Емануїла Храпка (1947 — 1999).
05.01.25 | Львів | Штука
Роман Володимира Лиса «Максим Ґонтар» можна назвати глибоко психологічним трилером із чітко розставленими світоглядними акцентами й виходом в інтелектуально-історичний простір
30.04.24 | Львів | Штука
Петро Сорока був і законодавцем, і опозиціонером до себе законодавця, і підзвітним ні першому, ні другому, ані будь-котрому іншому, а Всевишньому. Якби кожен із нас міг так себе «структурувати»...