Ірина Гаймус

Микола Джичка, автор проєкту «Віконні експерименти Овертона» у Підземному переході Вагабундо впевнений: його мистецьке «дзеркало» відображень не має недоліків, побаченому слід довіряти. Про це свідчить вислів Speculum sine matuma, зафіксований на монограмі художника, яка маркує підрамник картин.
Форма, яка виступає в живописі та графіці Євгена Григор’єва вже не є тільки абстрактним поєднанням плями і лінії, а створює розповідь про беззахисність людини перед стихією (війною?) і намагання цю стихію приборкати.
Проект «Генеза» презентував в Луцьку івано-франківських митців періоду дев’яностих-нульових. Можна було прослідкувати не тільки мистецьку хронологію міста, авторські обігрування змістів, що саме зачепило та було актуальним для митців різного покоління, а також як переймали, чи навпаки, ігнорували досвід ті, хто приходив наступним.