У театрі майбутнього пануватимуть технології, вистави стануть не «про кого», а «для кого», пасивні глядачі перевтіляться на активних співтворців; театр перетвориться з елітарного видовища на безпечний простір для діалогу.
У час війни глядачів не можна залишати без театру, навіть найменших із них: їм украй потрібні історії про лисенят, які шукають свій шлях у житті, дівчаток, котрі стрибають у глиб кролячих нір, або відчайдухів у пошуках золотих черевичків.
Семеро молодих митців-конкурсантів створили ескізи та макети, що розкрили їхнє бачення драми абсурду «Близнята ще зустрінуться» драматурга Ігоря Костецького, який першим серед українців «свідомо використав форму метадрами» та художні засоби численних мистецьких течій модернізму.
«Тут готується не артист, а споживач, який в майбутньому буде любити мистецтво: театр, картини, музеї, і взагалі буде розуміти, що таке культура», – пояснює Олег Онещак.